De gemeentelijke BOA gaat (als er verder geen nare dingen gebeuren in de gemeente) vaker handhaven in het park. Hij zal daarbij vooral letten op loslopende honden en fietsers. Vaak zal hij in burger rondlopen, maar ook in uniform. Hopelijk helpt het!