Op zaterdag 11 juli organiseert de Rotary weer de jaarlijkse Buitenbios in het park. Met 's middags een film voor de jeugd, 's avonds een film voor volwassenen, en drankjes en hapjes. Kijk voor meer informatie en bestel je kaarten op
https://www.rotary.nl/debiltbilthoven/Buitenbios/
