We gaan een warme, zomerse week tegemoet! En aan het eind van die week, hopelijk met nog steeds mooi weer, gaan we op zaterdag 27 juni weer aan de slag in het park. Het is de 111e keer, wat een mooi getal :-)

De werkochtend is zoals gebruikelijk van 9:30 uur tot 12:30 uur. We starten met koffie en er is ook een tussentijdse pauze met wat lekkers.

Wil je je vooraf aanmelden via onderstaande link? Hopelijk tot dan!

Ik meld mij aan voor de werkochtend van 27 juni.