Jaarvergadering gaat niet door

Vanaf het moment dat de Vereniging Vrienden van het Van Boetzelaerpark in 2007 is opgericht, hebben we jaarlijks een Algemene Leden Vergadering gehouden. De eerste was in november 2007 en de laatste november 2019. Toen we in 2015 de overstap maakten naar de stichtingsvorm, hebben we deze jaarlijkse vergadering gecontinueerd omdat we het belangrijk vonden om u te blijven betrekken bij -, en informeren over, het Van Boetzelaerpark.
Met heel veel spijt delen wij u bij deze mee dat deze informatieve vergadering dit jaar helaas geen doorgang kan vinden. Niet omdat er het afgelopen jaar niets is waarover we u zouden, willen en kunnen informeren maar omdat de beperkende maatregelen vanwege de Covid19 pandemie een dergelijke bijeenkomst praktisch (bijna) onmogelijk maken.
Omdat wij u toch graag bijpraten over het afgelopen jaren 2019 en het grootste deel van 2020, informeren wij u door middel van een wat uitgebreider jaarverslag. De onderwerpen die wij hierin behandelen vindt u hieronder.

Inhoud van het jaarverslag

1. Voorstellen van het bestuur en werkgroepen
  2. Overlegstructuur met de gemeente
  3. Maandelijkse werkochtenden en werken in kleine groepjes
  4. De boomgaard
  5. Financieel jaarverslag over 2019
  6. Jaarlijkse donaties
  7. Het project “Herinrichting entreegebied Van Boetzelaerpark”
  8. Werkzaamheden t.a.v. verbetering van de waterkwaliteit
  9. Website
  10. Afsluitend: de beste wensen en een goede gezondheid

Het jaarverslag kunt u inzien, downloaden en eventueel uitprinten.

Jaarverslag inzien

20200229 werkochtend 2