Nieuws
De werkzaamheden stonden deze ochtend al deels in het teken van volgende maand, als we de 100e werkochtend vieren. Dan moet het er wel een beetje netjes uitzien natuurlijk! Er is weer veel genoeid, opgeruimd, en zelfs geschilderd. Alles groeit nu ook zo enorm hard, dat de harde werkers soms bijna verdwijnen in het struweel :-)

Het was alweer een stralende ochtend. Met zo'n 15 vrijwilligers gingen we weer lekker aan de slag. Een paar plaatjes!

Ook al was NLdoet nog maar net achter de rug, er is altijd genoeg te doen in het park. Op 29 maart gingen er weer zo'n 15 vrijwilligers aan de slag met allerlei snoei-klussen.

Rond het huisje, zorgen dat het niet dichtgroeit.
Op zaterdag 15 maart was het weer NLdoet. Onder begeleiding van de Vrienden gingen zo’n 35 vrijwilligers aan de slag in het park. Er werd er gesnoeid en gezaagd, er werd rommel opgeruimd, en nieuw groen aangeplant. Samen is er veel werk verzet; een mooi begin van het voorjaar. De ochtend werd afgesloten met een heerlijke soep (van restaurant Joos) en broodjes. Dank aan iedereen die de handen uit de mouwen heeft gestoken!

We zijn er klaar voor! De hulptroepen zijn gearriveerd en alle gereedschappen staan uitgestald. Eerst luisteren naar de instructies ...
De Stichting heeft twee nieuwe bestuursleden mogen verwelkomen, Wouter en Annemieke. We zijn erg blij met deze versterking en verheugen ons op een fijne samenwerking!
Het bestuur bestaat nu uit de volgende mensen:
- Ben Verwiel - voorzitter
- Ingrid Hovelynck - secretaris
- Ton Elders - penningmeester
- Wouter Smit - algemeen bestuurslid
- Annemieke Vos - algemeen bestuurslid
